Inloggen mijn ARTO

Mijn ARTO

Inloggen kandidaten
Naar kandidaten login
Nog niet geregistreerd?
Schrijf je dan hier in

Administratief Medewerker Incasso

WAT GA JE DOEN?

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een enthousiaste administratief medewerker incasso.

HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?
Als administratief medewerker incasso word jij onderdeel van het team Incasso Particulieren. Op de afdeling ga jij je richten op het wegwerken van de achterstand. Je pakt oude dossiers op die niet meer meegenomen worden in het reguliere incassoproces. Je behandelt deze dossiers handmatig en bespreekt jouw oordeel m.b.t. het dossier met de seniors op de afdeling. Mogelijke oplossingen zijn om af te boeken, toch proberen een regeling te treffen of om campagnemogelijkheden te bekijken zoals het proberen te bereiken van de klant per sms of e-mail. Je behandelt en beoordeelt ongeveer 40 dossiers per dag waarbij je zorgt dat je jouw acties goed uitwerkt in de dossiers.

Het overgrote deel van de dag houd jij je bezig met administratieve taken. Echter zal je regelmatig ook telefonisch in contact treden met een klant of betrokken partij (bijvoorbeeld deurwaarder, schuldhulpinstelling of bewindvoerder). Op een empathische wijze weet jij dit soort gesprekken aan te gaan, zodat jullie samen tot een duurzame oplossing kunnen komen.

HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Jij bent in het bezit van jouw mbo-4 diploma, bij voorkeur in een Juridisch Administratieve richting.
  • Jij hebt ervaring met het beoordelen van dossiers, bij voorkeur binnen de financiële- of juridische dienstverlening.
  • Jij bent in bezit van een NVI certificaat en/of Wft Basis of bent bereid deze spoedig op kosten van de opdrachtgever te behalen.
  • Kennis van begrippen als Consumptief- en Hypothecair Krediet is een pré.
  • Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
  • Jij bijt je graag vast in een complex vraagstuk, hebt een sterk analytisch vermogen en weet altijd tot een passende oplossing te komen.

DE FEITEN OP EEN RIJ

  • Het salaris bedraagt max € 2.800,00 bruto o.b.v. 40 uur, afhankelijk van kennis en kunde.
  • Een start op uitzendbasis, met uitzicht op een contract bij de opdrachtgever.
  • Zodra je een contract krijgt, geniet je ook van mooie extra’s zoals 29 vakantiedagen.
  • Een functie voor 32 uur per week.
  • Een 13e maand.
  • Voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door Wft cursussen en examens.
  • Flexibele werktijden. Binnen deze functie draai je namelijk twee keer per maand een avonddienst (dinsdag of donderdag). Deze uren kun je compenseren.
  • Volledige reiskostenvergoeding op basis van ov. De locatie is op loopafstand van Station Amersfoort en daarom uitstekend te bereiken.
  • De mogelijkheid om 3 dagen vanuit huis te werken bij een 40-urige werkweek.
  • Een thuiswerkvergoeding.
  • Een VOG-screening en integriteitsonderzoek zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

WAAR KOM JE TE WERKEN?

Je komt te werken bij een grote speler op het gebied van Credit Management en Financial Services, bestaande uit 350 gedreven professionals. Zij werken nauw samen met banken en andere financiële dienstverleners en bieden ondersteuning in het gehele proces van klantacceptatie tot en met betaling van hypothecaire en consumptieve kredieten. Door de innovatieve houding en slimme inzet van data is onze opdrachtgever succesvol en efficiënt in alle voorkomende werkzaamheden, met name het terugdringen en voorkomen van betaalachterstanden. Door constant te streven naar financiële vitaliteit en individuele oplossingen op lange termijn weten zij een balans te vinden tussen de belangen van de consument, opdrachtgever en maatschappij. Onze opdrachtgever hecht grote waarde aan diversiteit en inclusieve cultuur. Wil jij hier aan de slag? Wij vertellen je in een eerste gesprek graag waar je precies komt te werken.

Locatie

Amersfoort

Deel deze vacature:
Deel deze vacature:
Zoekt U personeel?

Bel ons op 020 - 5317900 en wij komen direct langs

Uw vacature