Inloggen mijn ARTO

Mijn ARTO

Inloggen kandidaten
Naar kandidaten login
Nog niet geregistreerd?
Schrijf je dan hier in

Financieel administratief medewerker

WAT GA JE DOEN?

Als Financieel Administratief Medewerker ben je samen met het team verantwoordelijk voor een doeltreffende en efficiënte financiële administratie binnen diverse entiteiten. In deze rol draag je substantieel bij aan de tevredenheid van de interne klanten, handhaaf je de continuïteit en bevorder je de operationele efficiëntie.

HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?

Voor deze functie is het van belang dat je alles weet over de grootboekadministratie. Zo zorg je voor de verwerking van inkoopfacturen (registratie en fiattering), dagafschriften en overige relevante stukken. Ook zorg je dat facturen naar de diverse kostenplaatsen worden geboekt. Naast het verwerken van declaraties zorg je ook voor een tijdige en volledige voorbereiding van betaalbatches. Je hebt op een klantgerichte wijze contact met in- en externe klanten (debiteuren en crediteuren) en verricht administratieve werkzaamheden ten behoeve van het verwerken van boekingen en betalingen. Je zorgt voor managementinformatie en -ondersteuning en geneert overzichten voor de financiële rapportages. Daarnaast ondersteun je bij de uitvoering van de jaarlijkse accountantscontrole, waaronder de oplevering van een gedeelte balansdossier. Je rapporteert daarbij aan de teamleider.

HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • HBO- werk en denkniveau.
  • Afgeronde opleiding op financieel administratief gebied.
  • Je hebt een boekhoudkundige achtergrond en ervaring met genoemde activiteiten.
  • Enige kennis van het taxatieproces is een pre.
  • Goede beheersing van de programma’s van MS-Office is een vereiste.
  • Ervaring met Navision, Excel en Exact is een pre.
  • Belangrijk dat je de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling, uitstekend beheerst.

DE FEITEN OP EEN RIJ

  • Jij bent 32 uur per week beschikbaar.
  • Het salaris bedraagt € 2.500,00 tot € 3.400,00, afhankelijk van kennis en kunde.
  • Je krijgt direct een contract bij de opdrachtgever met uitzicht op een vaste aanstelling.
  • Je geniet van mooie secundaire voorwaarden zoals 27 vakantiedagen, een 13e maand en een goed pensioen, waarvan de opdrachtgever de volledige premie betaalt.
  • Een goede werk-privébalans waarbij je op fulltime basis 2 dagen per week kan thuiswerken.
  • Informele werkomgeving.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Volledige reiskostenvergoeding.

WAAR KOM JE TE WERKEN?

Onze opdrachtgever is één van de grootste spelers op het gebied van Verzekeringstaxaties en Vastgoedadvies. Daarnaast bieden ze optimale bijstand op het gebied van risicobeoordelingen, waarderingen en schaderegelingen.
Ze zijn gevestigd in Nederland, België en Italië. Jij zal komen te werken op locatie Amsterdam.

Locatie

Amsterdam

Deel deze vacature:
Deel deze vacature:
Zoekt U personeel?

Bel ons op 020 - 5317900 en wij komen direct langs

Uw vacature