Inloggen mijn ARTO

Mijn ARTO

Inloggen kandidaten
Naar kandidaten login
Nog niet geregistreerd?
Schrijf je dan hier in

Administratief Medewerker Quality Control

WAT GA JE DOEN?

Als administratief medewerker quality control word jij onderdeel van het team Quality & Control, bestaande uit ongeveer 25 collega's. De afdeling concentreert zich op het testen en onderzoeken van consumentenproducten volgens de recentste Europese richtlijnen en normen. Het team bestaat uit een kantoorgedeelte en een laboratorium. Het kantoor bevindt zich in een open kantooromgeving, welke wordt gedeeld met de inkoopafdeling.

WAT GA JE DOEN?

Op kantoor behandel je klant- en leveranciersvragen, alsook vragen van verschillende interne afdelingen, zoals verkoop, design en inkoop. Het opbouwen van een online klantendossier is van essentieel belang. Alle producten moeten voldoen aan Europese wetgeving. Afhankelijk van het producttype worden testrapporten opgevraagd, conformiteitsverklaringen opgesteld en artwork gecontroleerd (en indien nodig worden ook handleidingen opgesteld). Deze functie vereist veel communicatie en nauwkeurigheid. Vrijwel alle producten worden intern gecontroleerd en getest in ons laboratorium, met chemische tests en tests op productveiligheid.

Jij communiceert veel met leveranciers, klanten en diverse afdelingen binnen het bedrijf. Verder bouw je klantdossiers op en coördineer je het externe testproces in samenwerking met verschillende laboratoria en inkopers. Tot slot werk je nauw samen met andere administratief medewerkers en bied je ondersteuning wanneer nodig.

HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt een afgeronde administratieve opleiding.
  • Je hebt 2 tot 4 jaar administratieve ervaring opgedaan.
  • Je kunt goed overweg met de programma’s Word, Excel en Outlook.
  • Je beheerst uitstekend de Nederlandse en Engelse taal.

DE FEITEN OP EEN RIJ

  • Goed salaris gebaseerd op kennis en kunde.
  • Jij start op uitzendbasis, maar met kans op een contract bij de opdrachtgever.
  • Een uitdagende en afwisselende functie voor 38,75 uur.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Werken voor een grote internationale opererende organisatie.
  • De organisatie heeft een open en informele werksfeer.

WAAR KOM JE TE WERKEN?

Je komt te werken in een internationaal Amsterdams familiebedrijf. Op dit kantoor in Amsterdam zijn rond de 270 mensen werkzaam. Onze opdrachtgever behoort tot een van de grootste importeurs van Europa en levert producten binnen de detailhandel, zoals supermarkten en warenhuizen. Het bedrijf heeft een eigen gecertificeerde productveiligheidsafdeling waar producten volgens de nieuwste wetgeving worden getest en gecontroleerd. Denk jij dat deze functie perfect bij jou past? Wij vertellen je in eerste gesprek graag waar je precies komt te werken.

Locatie

Amsterdam

Deel deze vacature:
Deel deze vacature:
Zoekt U personeel?

Bel ons op 020 - 5317900 en wij komen direct langs

Uw vacature